sometimes a break from your routine is the very thing you need

PUBLICERAD 2011-12-30 @ 19:35:29 I Vardag





Hello everybody! Har inte bloggat för jag har spenderat mellandagarna i sundsvall hos min farmor! Vi åkte tåg dit och hem och det var en massa strul med förseningar och tågbyten! (Jag kände att jag behövde klaga på sj jag också, som alla andra) Tur då att man hade lite underhållning i form av mobilen, nya chic och en bok på engelska! Jag vet, på engelska. Engelska. Ett annat språk. Nu låter det som att jag skryter lite och om saningen ska fram så skryter jag. Är faktiskt skitstolt att jag kan läsa på engelska, och boken är inte den lättaste heller! Det där lät jättetöntigt haha men vad kan man säga, jag är kanske en liten tönt. Nu har jag dissat mig själv två gånger det här inlägget så det är nog bäst att jag slutar skriva... 

Sen vart det lite (eller mycket) mellandagsreashopping idag med mamma. Jag visar er när jag har fotat, orkar inte nu jag är för lat! Herrejeflar nublev det ett långt inlägg men aja, ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0