fem sanningar om mig själv

PUBLICERAD 2011-08-17 @ 15:41:30 I Vardag



- Jag har för länge sedan lovat mig själv att jag aldrig ska bli en kaffe-människa! Usch, nej jag ska dricka te! Mitt favorit är just nu Lust & Fägring från Kobbs. (Intresseklubben Antecknar)

- Jag har aldrig sett Titanic. Jag vet, knäppt va? Jag har den hemma och allt men ingen vill någonsin kolla på den med mig för alla har sett den! Och hur rolig är en film där man redan vet slutet (Ja jag vet att han dör.)

- Jag älskar att läsa böcker, fast nästan bara fantasy. Och snabbt läser jag också, en bok på 400 sidor på en dag. Mina favoriter är Harry Potter, Vampire Academy, De Utvalda och Sagan Om ringen... hehe.

- Jag bakar världens godaste kladdkaka (enligt mig i varje fall). Till och med godare än den på Coffe House By George tycker jag (fast troligtvis ingen annan...) ♥

- Till kladdkaka SKA man dricka kall mjölk enligt mig. H.u.r.G.o.t.t.S.o.m.H.e.l.s.t. I♥Mjölk. 
   Annars är Fanta min favoritdryck. Vanlig, Lemon, och Pineapple är godast!

Over and out. Nadja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0