dagens och ett hjälp på ett poncho-problem

PUBLICERAD 2011-08-18 @ 23:13:01 I Outfits



// Tröja - JC // Skärp hm // Shorts hm // converse //

Jag som aldrig lägger ut dagens outfit, men i dag han jag ta kort så: here you got!
Jag har äntligen hittat en bra vit vägg som jag kan ta emot, jippie! Fast ljuset där är inte det bästa som ni ser på bilden, fotot blir kornigt, men man kan ju inte få allt!

Tänkte svara på en fråga också!

Om dressed for sucess Postat av:
Jag har blivit kär, ponchon är hur snygg som helst, mysig nu till hösten och så. Men jag har en fråga, det står att den är från h&m men jag hittar den inte på deras hemsida... Snälla, hjälp tack! Jag är desperat!

Svar: Den finns här under accessioarer! Och ja, visst är den snygg! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

gå in på hm, sen dam, sen accosearer, sen scarfs/skärp/halsdukar, där finns den! :)

2011-08-19 @ 21:27:44
Postat av: Nadja

Lisa: Japp, det var ju det jag skrev? ;)

2011-08-19 @ 22:26:58
URL: http://nadjasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0