Några sanningar om moi!

PUBLICERAD 2010-09-27 @ 19:59:45 I Vardag

  
      nice pic.. :]

1.   Jag älskar vaniljpannacotta! ♥
2.   Jag är sämst på att måla naglarna...
3.   ...eftersom att jag har så lite tålamod.
4.   Jag är ganska snål när det gäller att köpa saker, fast jag älskar att shoppa. ;)
5.   Jag är livrädd för spindlar.
6.   Jag äger på att baka kladdkaka!
7.   Jag spelar innebandy.
8.   Jag älskar vintern eftersom att jag älskar att åka skidor och snowboard.
9.   Jag vill ha en systemkamera.
10. Min favoritdag på året är julafton.
11. Jag vill åka till antarktis.
12. Min blogg är tråkig.
13. Jag vill resa, vart spelar ingen roll just nu.
14.  Nästan ingen läser min blogg.
15. Och det är bra, för jag upptäckte just att jag är sämst på att skriva listor.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Men jag har läst din lista med stort intresse !

2010-09-28 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0