stockholms shopping

PUBLICERAD 2010-11-07 @ 20:33:59 I Shopping


Tjocktröja och mjukisbyxor cubus, T-shirt Kappahl, Linne monki, Stickad tröja Monki, Nagellack Cubus

Köpte det här när jag var i stockholm!
Köpte även lite smink som kommer upp i nästa inlägg.
Jag är nöjd med mina köp, men den röda mysdressen är jag osäker på,
tycker ni att jag ska köpa någon annan färg istället?

Vi var och Shoppade i kista galleria förresten, och jag rekommenderar den verkligen. Det finns alla möjliga affärer samlade på samma ställe + en massa restauranger.


Kommentarer
Postat av: lisa

duu ska ha den röda, den var jätte fin!!!

2010-11-08 @ 15:57:07
URL: http://lisathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0