jo jag är tillbaka...

PUBLICERAD 2010-11-26 @ 21:09:52 I Vardag

     

...med ett extra ess i regnrocksärmen också - ny design.
Kanske inte den mest passande med tanske på att den är höstig - just nu så snöar det ju ute och på söndag är det första advent, men den duger just nu!

Min gamla design blåste liksom min blogglust iväg. Men nu är jag som sagt tillbaka. Tillbaka vet jag inte förresten, jag var aldrig borta. Knåpade med den här designen lite och så, men satte aldrig in något inlägg dock. Men aldrig helt borta. Jag tog bara en välförkänt bloggpaus.

Vad har hänt under min lilla semester då?

  • Jiana har blivigt fjortis - grattis till henne!! ♥
  • Jag har varit en helg i Lisas stuga - mysigt!
  • Har skrivigt ett hemkunskapsprov idag - och det gick som det gick.. skrev att det finns emylas i tomater och det är det som gör kixi mjuka och sega. (Emylas är egentligen en syra som finns i salivet typ - för de som är så outbildade som inte vet det.. som jag)
  • Jag har haft sjukt ont i ryggen i en vecka - men det har gått över för det mesta nu!
  • Jag har varit väldigt stressad under hela veckan på grund av prov, arbeten, läxor och träningar.


Plus en massa annat onödigt också förstås, men orkar inte skriva allt.

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0