Hello!

PUBLICERAD 2010-11-13 @ 22:36:36 I Vardag

   
    Hittade ingen annan bild -.-

Ledsen för min otroligt bedrövliga bloggning!
Inte ett inlägg på 4 dagar! OMG LIKSOM!! (lägg märke till min ironi.)

Igår var jag först med Lisa på stan och sen sov hon här :).
Vi hade det mysigt med sälskapsspel, chips och skratt!

På dagen hade vi konfirmationsmöte (jag tänker aldrig säga konfa, haha).
Imorgon blir det gudskänst. jippie. *Hrmmm.. host host*.
Klockan 10.30.. Där rök min sovmorgon.. ;/
Och sen blir det en massa plugg, har franska prov på måndag!!
Så där rök mina möjligheter att hitta på något roligt imorgon.

Hoppas att eran söndag blir lite intressantare än min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0