14.11.10

PUBLICERAD 2010-11-14 @ 20:53:23 I Vardag

Shoo!

Försöker att hitta bilder till ett inlägg, men jag HITTAR INGA!! Har typ tusen bilder men inte en enda bra som jag kan lägga ut så det här får bli, hör och häpna, ett inlägg utan bilder!! :/

Gudstjänsten gick ganska bra idag, jag var ju en sån där som går genom altargången med ett ljus typ och jag tappade inte ljuset, mitt hår började inte brinna, jag somnade inte under predrikan och lågan slocknade inte.

Om man fick betyg på det där så har jag ett klart MVG!! ;)


Sen gjorde jag ingenting resten av dagen, typ pluggade och satt framför datorn, haha!! :)

NEXT STOP:
EN KOPP TE OCH TRÄNING INFÖR FRANSKAPROV!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0