Skolavslutning!

PUBLICERAD 2010-06-09 @ 15:09:51 I Vardag


Ahahaha - tänkte inte att jag gjorde samma pose!
Mina skolavslutningskläder!

Idag var det skolavslutning!
Och för en gångs skull var det fint väder, förra året regnade det ju!
Vi var i kyrkan och lyssnade på när musikklasserna gjorde sina uppträdanden först, och sen gick vi till skolan och fikade! Kommer foton från själva avslutningen sen, när Lisa har skickat några!
Min kamera var ju urladdat, smart av mig att inte tänkt på det!

I kväll blir det Furuvik, och sen ska jag och några andra tjejer tälta! Haha!
Kram Nadja ♥

P.S. NU ÄR DET SOOOOOMMMMMMMMMMAR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!! Jippie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0