I'm back

PUBLICERAD 2010-07-31 @ 20:00:07 I Resor

Är tillbaks från en välförtjänt bloggsemester, haha ;)
Men seriöst, jag har faktist inte orkat blogga, fast jag varit hemma.
De senaste veckorna har jag varit i småland och i norrland, och på alla andra ställen som man passerar när man åker bil mellan dem kan man säga..

Plus att jag har varit på golfkurs. Jag har typ grönt kort nu.
Nästan... (hrmm.....)
Just nu gör jag ett hål på typ 12 slag, om jag har tur dvs...

Aja, tillbaka till ämnet min bloggsemester, tänkte sammanfatta den;

Jag har åkt bil.
Vandrat 11 mil.
Shoppat.
Hoppat. (studsmatta :D)
Åkt karuseller.
Ätit karameller.
Hälsat på vänner.
Och folk jag inte känner.
Och så har jag åkt bil.
Och åkt bil.
Nämnde jag att jag hade åkt bil?

Måste bjuda på lite bilder från halva sverige också:






Kram Nadja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0