Blöt? Jag? Näää, inte alls...

PUBLICERAD 2010-08-18 @ 20:47:11 I Vardag



Bilder från en varmare och torrare sommardag!


Rubriken talar nästan för sig själv.
Jag cyklade typ inte hem från skolan, jag simmade!

Hela dagen har jag varit blöt känns det som.
Jag vart först blöt när jag åkte hem från skolan.
Sen vart jag dyngblöt när jag cyklade till kulturskolan.
Sen vart jag superduper blöt när jag cyklade hem från kulturskolan.
Sen vart jag ännu blötare när jag cyklade till friskis och svettis!
Var där med Lisa, och vi gick ett intensivpass! Det var faktist jättejobbigt!
Jag behöver typ inte duscha, för det gjorde jag när jag cyklade hem där ifrån -.-

Som sagt, det har ÖSREGNAT HELA DAGEN! :(

Nej, nu måste jag gå och göra iordning mig, för jag tänkte somna tidigt idag, får se hur bra det går!
Ha det bäst! ♥





BLOGGEN ÄR ÄNNU INTE FÄRDIG, SÅ DÄRFÖR HAR MENYN HOPPAT FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0